Posted: Wed Sep 02, 2009 22:19 Post subject:
Leuk om de sites te bezoeken.
Eerlijk gezegd wordt ik toch altijd weer een beetje depri als ik de mannenlijn aanklik. Vooral "Fogal".
Klik je de mannenlijn aan dan zie je wat je al wel verwacht. Sokken! En dan vooral van dichtbij genomen want dan kun je goed zien wat het "speciale werkje " is in de sok. Of je ziet hoe de "hak" is samengesteld.
Kijk je bij de vrouwen afdeling dan zie je bijvoorbeeld de vrouw die voor de openhaard zit op de grond met legging aan en: Uiteraard... een panty eronder aan.
Blijft teleurstellend dat de vrouw zoveel keuze heeft en dat de "absolute" beenmode uitblijft voor de man. Bij de man praat je over de voet/enkel mode in dikke stof!
Jammer, jammer, jammer.
Ik blijf goede moed houden dat het er wel van gaat komen. Tot die tijd... Geloof in jezelf. Jij en ik als man, MAG ook een panty dragen want de panty is er voor diegene die het een prettig kledingstuk vindt... Zowel de man als de vrouw!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum