Herenpanty.tk Forum Index Herenpanty.tk
Supportforum voor de integratie & acceptatie van de mannenpanty!
Menu
Herenpanty.tk Forum IndexHome
FAQFAQ
MemberlistMemberlist
UsergroupsUsergroups
fchat fChat
RegisterRegister
ProfileProfile
Log in to check your private messagesMessages
Log inLogin/Out

Quick Search

Advanced Search

Links
Sample Link 1
Sample Link 2

Who's Online
[ Administrator ]
[ Moderator ]

Google Search
Custom Search

Zwarte Piet

Post new topic   Reply to topic    Herenpanty.tk Forum Index -> Wat wil je nog kwijt?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
MrSt
Actief lid

PostPosted: Sun Nov 01, 2009 17:40    Post subject: Zwarte Piet Reply with quote

Over twee weken komen zowel Sinterklaas als de hele zwarte pieten club weer richting het Nederlandse (en ook Belgische?). Een vriendin van me speelt in een muziekvereniging waarbij ze over twee weken als zwarte piet door het leven mag.

Het leek me leuk om daar bij te zijn en om dan foto's te gaan maken. Nog leuker lijkt het me om dan ook als zwarte piet verkleed te gaan fotograferen. Naast dat ik het erg leuk vind om kinderen te fotograferen (denk b.v. ook aan een avondvierdaagse waarbij ik me helemaal in het zweet werk om erg leuke foto's te maken) lijkt het me ook een keer een mooie ervaring om eens in het openbaar een maillot of panty te kunnen dragen zonder dat er raar wordt opgekeken.

Heeft een van jullie hier ervaring met zwarte piet spelen? En hoe was dat?

Ik hou jullie op de hoogte! Smile
Searcher
Ere lid

PostPosted: Mon Nov 02, 2009 6:12    Post subject: Reply with quote

Ik zeg Doen!

Dat is wel één van de weinige mogelijkheden om te dragen met 100% sociale acceptatie, toch.

Searcher
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ferdinand
Actief lid

PostPosted: Mon Nov 02, 2009 20:39    Post subject: Reply with quote

Hoi MrSt,

Vorig jaar heb ik op de school waar ik werk als Zwarte Piet rond gelopen. Ik had het sint verhaal verzonnen waarin een leerkracht langzaam in Zwarte Piet veranderde. Ik heb zo twee dagen in een zwarte panty kunnen lopen zonder dan dit vreemd werd gevonden. Ik heb er van genoten. Heerlijk om zo in het openbaar een panty te kunnen dragen en ik overweeg om me, op de sintviering, weer als Zwarte Piet te verkleden. Door deze ervaring besloot ik om, ook bij de carnavalviering, een pak te kiezen waarbij ik een zwarte panty aan kon doen. Dus ga als Zwarte Piet verkleed die foto's maken en vertel ons daarna je ervaring.

Veel plezier Ferdinand
Back to top
View user's profile Send private message
MrSt
Actief lid

PostPosted: Mon Nov 02, 2009 21:36    Post subject: Reply with quote

Helaas, zojuist te horen gekregen dat het niet mogelijk is Sad... nou ja, wie weet is er ergens anders nog een mogelijkheid! Smile
Searcher
Ere lid

PostPosted: Tue Nov 03, 2009 5:15    Post subject: Reply with quote

MrSt wrote:
Helaas, zojuist te horen gekregen dat het niet mogelijk is Sad... nou ja, wie weet is er ergens anders nog een mogelijkheid! Smile

Hoezo niet mogelijk? En weet deze vriendin van je hobby?

Searcher
Rene
Site Admin

PostPosted: Tue Nov 03, 2009 15:36    Post subject: Reply with quote

Searcher wrote:
MrSt wrote:

Hoezo niet mogelijk? En weet deze vriendin van je hobby?

Searcher

Er zijn zeker al teveel zwarte grieten? Sinterklaas is voor mij ooit aanleiding geweest om in een winkel advies te vragen voor een geschikte panty Very Happy
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
MrSt
Actief lid

PostPosted: Tue Nov 03, 2009 17:05    Post subject: Reply with quote

Hobby? Ik zie het niet echt als hobby maar gewoon als kledingkeuze ;) en ja, daar weet zij van maar dat is niet de bepalende factor waarom ik het zou willen... wel een leuke bijkomstigheid. Helaas gaat zij niet er niet over, dus kan ze er ook niks aan doen Smile
muziekfan
Lid

PostPosted: Tue Nov 03, 2009 22:15    Post subject: Reply with quote

Zodra ik thuis rondloop in korte broek met panty, meldt mijn vrouw dat zwarte Piet is gesignaleerd. Toch vreemd, want ik kom hem thuis nooit tegen ;-)
Back to top
mousse
Newbie

PostPosted: Wed Nov 11, 2009 20:32    Post subject: pietje Reply with quote

He muziek fan grappig te horen dat ik niets als enige door mijn vrouw zwarte pietje wordt genoemd. Ik draag vaak een zwarte 30 den onder een korte broek. Mijn vrouw plaagt mij dan wel eens. Ik kan daar wel mee leven hoor, ze accepteert mij gelukkig zoals ik ben, een gewone man die het fijn vindt om een panty te dragen
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Herenpanty.tk Forum Index -> Wat wil je nog kwijt? All times are GMT + 1 Hour

Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum