|
Herenpanty.tk Supportforum voor de integratie & acceptatie van de mannenpanty! |
|
| Google Search |
|
Custom Search
|
|
| View previous topic :: View next topic |
| Een eerste date, je panty aan of uit? |
| Ja, ik draag mijn panty zoals altijd |
|
61% |
[ 16 ] |
| Nee, ik laat mijn panty, op een eerste date thuis |
|
38% |
[ 10 ] |
|
| Total Votes : 26 |
|
| Author |
Message |
Willeke Lid

|
Posted: Thu Jan 08, 2009 22:47 Post subject: |
|
|
Toch zou ik oppassen met te snel confronteren.
Ik heb het na ongeveer een half jaar aan m'n vriendin verteld maar het leverde wel een kleine crisis op.
Het volgende weekend wilde ze liever even alleen zijn, ze moest het allemaal een beetje laten bezinken.
Het heeft vervolgens nog enkele weken geduurd voordat ze het een beetje geaccepteerd had. Ik ben daar best wel van geschrokken
Ik zou dus wel oppassen met wat je doet, niet alle vrouwen nemen het even luchtig op.
Ik ben overigens wel heel blij dat ik het verteld heb, het is toch een stukje van jezelf, en dingen voor elkaar verbergen binnen een relatie is niet de weg die je op moet.
Verder vind ik het best leuk om m'n vriendin af een toe te kunnen verrassen met een mooie panty (ook al draagt mijn vriendin ook meestal broeken). |
|
| Back to top |
|
 |
Searcher Ere lid

|
Posted: Fri Jan 09, 2009 6:12 Post subject: |
|
|
Tja, vrouwen hè _________________ www.easyhose.nl |
|
| Back to top |
|
 |
Ronald Lid
|
Posted: Fri Jan 09, 2009 9:14 Post subject: |
|
|
Willeke,
Wat herkenbaar. De reactie van mijn vrouw was vrijwel hetzelfde als jouw vriendin. Ik denk dat dat toch te maken heeft met het ideaalbeeld wat sommige vrouwen hebben van mannen. Op een een of andere manier kunnen ze het niet accepteren dat mannen het prettig vinden om zich anders te kleden dan "de norm". Op dit forum ben ik al diverse malen de term "geconditioneerd" tegen gekomen. Het moet zoiets zijn.
Hierin kan je ook een mooie uitdaging zien. Als je met de reactie van de wederhelft goed weet om te gaan dan kan het wel eens zijn dat ze het accepteert en misschien dat ze er zelfs in meegaat. Dat laatste hebben een aantal van de forumleden bereikt (ik gelukkig ook) en dat geeft een enorme bevrijding.
Het is dus niet alleen de reactie van de vriendin maar ook hoe je zelf op haar reactie reageert.
Vergeet trouwens niet: het is maar een stukje textiel. |
|
| Back to top |
|
 |
MacObsession Newbie
|
Posted: Fri Nov 06, 2009 15:08 Post subject: |
|
|
ik denk dat er echt geen juiste beslissing is. Wanneer het haar te vertellen, wij jij doet na de tweede date, lijkt me zeer redelijk. Anders zijn ze direct weg als eerste reactie waarscijnlijk. Heb dit heel veel meegemaakt bij blind date's. Zit ook met iets wat moet gezegd worden, maar telkens dat ik daarmee kwam aandraven waren ze weg. Wachte je tot een beter moment, zijde ze dat ze het eerst hadden willen weten, en zien ze dat als niet vertrouwen. De uitkomst blijkt het zelfde te zijn. Ze waren altijd weg
Je moet gewoon wat geluk hebben en een ruimdenkend persoon hebben.
Ik zegde het dan ook altijd na de 2de date, dan weet je toch dat ze geinteresseerd zijn in u. Dan kan je dat zacht inkleden.
groeten en succes! |
|
| Back to top |
|
 |
Bert10 Actief lid
|
Posted: Fri Nov 06, 2009 23:53 Post subject: |
|
|
Laat je ons weten hoe ze reageert? Daarop ben ik wel benieuwd. _________________ verslijt teveel panty's |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|