|
Herenpanty.tk Supportforum voor de integratie & acceptatie van de mannenpanty! |
|
| Google Search |
|
Custom Search
|
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
MacObsession Newbie
|
Posted: Fri Nov 06, 2009 13:08 Post subject: Nylon kousen bij INNO voor MANNEN!! |
|
|
Hallo,
Dit is gelijk mijn eerste post op dit forum. Ik draag geen vrouwenkleding, maar zoek wel altijd iets speciaals bij de mannen afdeling. Helaas kom ik snel tot de conclusie dat ik bijna genoodzaakt ben om naar de dure merken te stappen zoals Boss, Diesel, levis om een toch wat sexy outfit te kunnen vinden. Nu vrouwenkleding steekt wel mijn ogen uit, tis altijd zo sexy en voor 50 euro kan je ze echt woooaa kleden. Probeer maar bij een man.
Eifin ik dwaal wat af, nu nylons zijn super! en heb dan vanaf nu ook die lekker kousen elke dag aan. Maar het zijn er echt voor mannen en van het merk DIM. Je koopt ze voor 7 euro voor 3 paar en zijn zwart, grijs, huidskleur of blauw. Ze komen tot net onder de knie. Maar zijn super kousen! Ik had altijd last van zware benen s'avonds, niks meer van gemerkt ! Ook zweterige voeten zijn verleden tijd! Waarom maken ze nu niet wat meer van dat prachtspul! Ze zijn 40d, en dus licht transparant. Had wel schrik om ze te dragen onder een broek, omdat ze soms wel zichtbaar zijn, als je neerzit. Maar dat moet je van u afzette, je hebt tenslotte een mannen kous aan! Mijn vrouw moest wel wennen, maar ze zij, tja dat je u er beter bij voelt moet je dat maar dragen he. Zou eigenlijk wel verder willen proberen en een echte panty, maar ben nu ook al super tevreden met mijn vondst. Nu een vraag aan jullie: waarom nemen jullie bijna allemaal een huidskleur?? Dat valt toch het harste op? Want heb je percies geen kousen aan in je schoenen. Dus ik heb er zwarte genomen Binnenkort mijn mannen botje, wel serieus overprijst want weeral een merk mabon. Waarom alles beter moet zijn voor vrouwen snap ik niet goed. Nu lingerinvan Calvin Klein of HOM is ook super, natuurlijk betaal je weer extra DAt je de kousen wil zien, dat kan op de site van DIM. Ze staan wel bij de vrouwen, maar op de verpakking staat duidelijk een MAN )
greets |
|
| Back to top |
|
 |
Chantalle Newbie
|
Posted: Sat Nov 07, 2009 11:32 Post subject: |
|
|
| enige mogelijkhid voor naam of link naar verpakking ? |
|
| Back to top |
|
 |
Ludwigcw aspirant lid

Joined: 27 Jan 2008 Posts: 32 Location: België W-VL Oudenburg
|
Posted: Sat Nov 07, 2009 20:34 Post subject: |
|
|
Die kniekousen van dim voor de mannen bestaan al zeker een 30 jaar.
Maar zijn vooral maar te vinden in de meer zuiderse landen. Op de franse en italiaanse televisie zie je daar regelmatig mannen ( zelfs politiekers ) in kostuum met pantykousjes zichtbaar eronder, tuurlijk zwart of blauw.
Misschien verklaard deze onwetenheid daarover dat er hier nog leden zijn, die zelf met maar zichtbaar onder lange broek al schrik hebben voor reacties. Blijkbaar is dat bij de meer noordelijke landen totaal onbekend.
Ludwigcw |
|
| Back to top |
|
 |
MacObsession Newbie
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 12:13 Post subject: |
|
|
[quote:="Chantalle"]enige mogelijkhid voor naam of link naar verpakking ?[/quote:]
Het beste wat ik nu kan geven is dit:
http://www.dim.be/#/Collection/1620290/1620305/ModelsCard/1620306/1620311/1620449/1405/
Op het net ben ik de verpakking nog niet tegengekomen!
De verpakking is geel, staat een man op (alleen broek met geklede schoenen) per 3 verpakt! kleuren zwart, blauw, huidskleur, grijs. 40D
1 maat tussen de 40 en de 45 en kost slechts 7 euro voor 3 paar!
extra bonus, geen zweetvoeten en vermoeide benen bij kantoorwerk. _________________ http://www.macobsession.be |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|